I "m a 17 year-old girl, I bought and am interested in fashion. I love my family and friends. My favorite designer belongs Gucci, Chanel, LV, Hermes, Burberry. In addition, fashion brand, Zara, Mango, Bershka, LV, Gucci!(J faktor) My favorite food is pizza, sushi, lasagna, drink: Sprite, aloe vera drink, tea, Kaffe. Thank you for visiting my site! Xoxo Nelss

středa 23. března 2011

23.3 !

Ahoj krásky ,)
přináším vám opět diary , vážně nevím o čem psát když se podívám na nějaký  blog vidím tam článek co mě nápad  tak ho pak už ani nenapíšu protože je mi blbý psát podobný články etc.
Ale napadlo mě udělat nějáký článek o klučičí módě co vy na to?
Jinak včera jsem byla opět nakupovat původně jsem chtěla koupit jen džiny ale bohužel :D však uvidíte večer nebo zítra fotky :D Dneska vám sem hodím jen malou ochutnávku ,)
Ted jdu pro ségru do školy a pak asi na solárko xoxo :-*


Ten song poslouchám od včerejška pořád do kola :D i když je starši je to pecka ,)

2 komentáře: