I "m a 17 year-old girl, I bought and am interested in fashion. I love my family and friends. My favorite designer belongs Gucci, Chanel, LV, Hermes, Burberry. In addition, fashion brand, Zara, Mango, Bershka, LV, Gucci!(J faktor) My favorite food is pizza, sushi, lasagna, drink: Sprite, aloe vera drink, tea, Kaffe. Thank you for visiting my site! Xoxo Nelss

pondělí 21. března 2011

sunny day ))

Zlata šla jsem k té doktorce a říkám si tak skočím se podívat ještě do města etc. Tak jsem vyzvedla ségru ze školy a šla jsem sní je malinka je ji 10 :D No moc malinka není ale pro mě je to pořád moje mladší sestřička přece jenom jsem o 7 let starší :D , no ale to jsem ted odbočila , vyrazily jsme do rossmanu kde jsem si koupila růžový lak NYC jsem na něj zvědava no ,dále lak od essence takový křiklavě červený ( mám ráda červené laky) 
a šampon na vlasy Syoss proti lupům nemám lupy ale tak spíš jsem si ho koupila do sbírky :D
Dále jsme se byli podívat v haemku kde jsem si koupila takové lehké růžové triko ,  sluneční brýle a takové fialové heels nejsou něco extra ale mě se líbily ))
V marks & spenceru jsem zahlídla krásny hrníčky tak jsem vzala sobě a milačkovi .
Zlatíčka to je asi všechno ted se jdu chystat a jedu za miláčkem . Dole máte fotky jsou focené mobilem omlouvám se ale nemůžu najít foták někam jsem ho strčila a segra mi svůj nechce pujčit :D((  takže ta kvalita nic moc ale to jen tak pro představu )) + plus na fotkách je kábátek nevím odkud je a tužka na oči z  macu ) přivezla mi to včera mamka když byla  německu)) 
  
Tak ted už papa nestíham :D :-*





segra :DD a její děsně vtipná taška :DD*

1 komentář: