I "m a 17 year-old girl, I bought and am interested in fashion. I love my family and friends. My favorite designer belongs Gucci, Chanel, LV, Hermes, Burberry. In addition, fashion brand, Zara, Mango, Bershka, LV, Gucci!(J faktor) My favorite food is pizza, sushi, lasagna, drink: Sprite, aloe vera drink, tea, Kaffe. Thank you for visiting my site! Xoxo Nelss

neděle 20. března 2011

looklet.com



Hy Loves
Včera jsem tak projížděla netem a našla jsem užasnou stránku http://looklet.com můžete si tam vytvořit různý outfitty . Zbytek dne jsem si tam pak zkoušela různý způsoby kombinaci oblečení ,)
Viděla jsem že pár slečen už tyhle stránky taky používá .)) 
Já je od ted taky budu využívat ted už se jdu jen zaregistrovat . Registrace je zdarma :D
Zatím vám sem přiložím fotky outfitu co jsou na těch stránkách večer se pokusím sem dám svoje 
 Zatím ( užívejte slunečního počasí ) :-*


1 komentář: