I "m a 17 year-old girl, I bought and am interested in fashion. I love my family and friends. My favorite designer belongs Gucci, Chanel, LV, Hermes, Burberry. In addition, fashion brand, Zara, Mango, Bershka, LV, Gucci!(J faktor) My favorite food is pizza, sushi, lasagna, drink: Sprite, aloe vera drink, tea, Kaffe. Thank you for visiting my site! Xoxo Nelss

sobota 19. března 2011

For Sabinka :DD

Asi můj dnešní oběd a pak že neumím vařit :DD Fotka pro drahou Sábu :DD

Fotka Sabinky :-** ten její usměv ach <3
Jeden z mála lidi co má u mě v srdci svoje místo ,)) docela jsem ji ublížila ale ted se snad vše v dobré obratí prostě moje užasna milujici kamarádka :D <3
Jak by ona řekla Kretééén :DD
Večer čekejte aktulity )))
xoxo :-*

6 komentářů:

  1. Jak tě mohlo napadnou dat si kuře s nudlema:DDD to mi hlava nebere debile:DD <3 no ja tu mam svou fotku ? no teda:DD to sem blááázen:P

    OdpovědětVymazat
  2. :DD bylo to výtečny :DD ano ano máš :-* <3

    OdpovědětVymazat
  3. jééé děkuju vám <3 bylo výtečny :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat