I "m a 17 year-old girl, I bought and am interested in fashion. I love my family and friends. My favorite designer belongs Gucci, Chanel, LV, Hermes, Burberry. In addition, fashion brand, Zara, Mango, Bershka, LV, Gucci!(J faktor) My favorite food is pizza, sushi, lasagna, drink: Sprite, aloe vera drink, tea, Kaffe. Thank you for visiting my site! Xoxo Nelss

čtvrtek 24. února 2011

Doctor

 Hi Gays

Uff jsem nevyspala, ono taky jít spát o pul šesté a vstávat v  sedm není zcela normální.:D,) Spala  bych ale musím k doktorce. Doufám že už mi vysadí ty antibiotika a já budu moct ven :D Během dneška mám v plánu přidat nějáky článek takže se máte na co těšit!!! Tohle je spíš jen informativní a nejspíš bude tento článek i smazán ,) Tak já si půjdu dát horký čaj a vyrázim s mamčou k doktorce. Zatím ,) Nelss (s)

2 komentáře: