I "m a 17 year-old girl, I bought and am interested in fashion. I love my family and friends. My favorite designer belongs Gucci, Chanel, LV, Hermes, Burberry. In addition, fashion brand, Zara, Mango, Bershka, LV, Gucci!(J faktor) My favorite food is pizza, sushi, lasagna, drink: Sprite, aloe vera drink, tea, Kaffe. Thank you for visiting my site! Xoxo Nelss

sobota 12. března 2011

swimsuit

Já vím že na článek o plavkách je ještě brzo, ale nemůžu si pomoct a musím vám sem dát nějaky trendy který se budou tuhle letní sezonu nosit!






H&M swimsuit ♥ (: clipped by krissi(:
H&M swimsuit ♥ (: clipped by krissi(:
tyhle plavky na opáleným těle budou vypadat užasně !

H&M Shop Online
H&M Shop Online
zamilovala jsem se na prví pohled!

Embellished cutout swimsuit by Melissa Odabash
plavky s pruřezama jako jsou tyhle se hodí jen pro hubenou postavu,)

FULL TILT Twist Front Womens Swimsuit Top

FULL TILT Solid Womens Swimsuit Bottoms


METAL MULISHA Knock Out Womens Swimsuit Top



METAL MULISHA Knock Out Womens Swimsuit Bottoms

snad se vám některe plavky líbi )) čekejte aktualizace bye.

7 komentářů:

  1. Děkuju :). Taky máš parádní blog. Nejsem zrovna zastánce blogspotu, tak máš moje uznání, že to tu tak dobře zvládáš :).

    OdpovědětVymazat
  2. To jo.. Pro mě je nejlepší na blogspotu doména .com :D :). Ale zase mě tady dost odrazuje způsob komentování článků.

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.moredarku.cz/darky/eshop/14-1-Darky-s-videoukazkou/0/5/111-Borat-Mankini-plavky

    takový plavky tu nabízej :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už se pomalu začínám poohlížet po nějakých :)) Plánuji jednodílné černé, něco jako na třetí fotce :)) a ještě nějaké barevné.. no, chtěla bych hodně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty bílé a modré jsou fakt luxusní! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Zamilovala jsem si ty bílé! Při pohledu na ty plavky se tak strašně moc těším na léto!!!! :))

    OdpovědětVymazat